torsdag 17 september 2009

Nu jävlar!!!

Häromdagen hände det igen.. jag fick gratulationer med antydningar om en graviditet... Det är lika jobbigt varje gång. Visst det är säkert minst lika jobbigt för dem som gratulerar mig men vafan dom kan ju sluta tänka på dig så snart våra vägar skiljs åt. Det är kanske 5:e gången det händer mig i mitt liv. Jag vet redan att jag är tjock ok?? Mår redan dåligt över mina extrakilon och behöver inte blir påmind. Ett råd: Är ni inte säkra på att någon är gravid så håll käften!!!

Hon gullade med min mage och frågade om jag var gravid..
- Nej jag är bara tjock!!!
- Jaha men det ser ut så!!

SUCK!! Nej nu måste mina 7 bonuskilon som jag bär efter graviditet nr 2 bort!! Det finns inga ursäkter. Vill inte se ut att vara på smällen.

Den enda gången jag lyckats med att gå ner effektivt i vikt var med viktväktarna, då vi hade regelbundna träffar och vägde oss, och förde viktbok. Då klarade jag 12 kilo på 2 månader. När jag försöker själv så väger jag mig så länge det går bra och blundar om det inte gör det.

Så nu går jag offentligt för att klara detta!!

Start idag med +7 kilo

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Åh, vad man blir arg. Fy f*n! Men du Jenny, du är verkligen helt perfekt, har en sund o fin kropp.
    Usch vilka människor det finns... Dom tror att dom har rätt att fråga o kommentera om allt!
    Glöm aldrig att du är fin som du är. Du är Du o helt perfekt!

    Kram Affi

    SvaraRadera
  2. Ja va är det här för trams?? Du som är så fin på alla sätt!!! Skit i människor och må gott tillsammans med din familj!!! Du är vacker precis som du är, så det så!!! Kram kram

    SvaraRadera
  3. du är ju proportionerlig. precis som jag! ta lite schwartzwald som du har i kylen! panni

    SvaraRadera