tisdag 8 september 2009

En Barbapappakropp i för tajta kläder.

Försökte pressa ner rumpan i ett par tajta jeans i morse. Det gick med nöd och näppe och dragkedjan hade en förmåga att bara åka ner. Men envis som jag är så gav jag mig sjutton på att byxorna skulle på. Med ett litet längre linne så skulle ju dragkedjan kunna trilskas bäst den vill utan att det för den skull måste synas. Klarade av att få i min överjästa kropp och begav mig till jobbet. Det hann väl inte gå mer än en timma innan det säger plong och knappen flög ur.

Så man fick arbeta resten av dagen med en helt öppen gylf. Tack gode gud för att jag hade ett långt linne. Kanske någon som försöker säga mig att det är hög tid att bli av med dom där, gravid/semester/stress/sena kvällsynds kilona. Nova är ju trots allt två år så det går nog knappt att skylla på graviditeten längre....

1 kommentar:

  1. Du är så fin som du är, trots att byxknapparna ryker!!!!! Kram

    SvaraRadera