tisdag 29 september 2009

det börjar närma sig...

....dagen då jag skall ha mitt födelsedagskalas/fest/pary!
Ser faktiskt riktigt mycket fram emot det. Känner att jag har rätt bra koll på det mesta. Det är väl en del saker som skall inhandlas, men förhoppningsvis har jag tänkt på det mesta. Skall åka nån kväll och kolla in lokalen. Kolla så att vårt mobila internet funkar.. kolla så det finns stolar o bord, kylskåp m.m. Skall även försöka klura ut hur jag skall hänga upp allt tyg o grejer. Har en idé med belysning och då kanske det krävs en massa sladdar. Måste även ringa ljud o ljus killen o kolla att allt är ok. Och att vi kan koppla musik som vi har tänkt oss.... vad mer?? KOlla termosar o kaffebryggare, uppläggningsfat... galgar, klädhängare..

Har klart med maten och drycken. Skall handla läsk o snacks.
Har klart med glas, tallrikar o bestick, dukar, lyktor o ljus, behöver köpa marshaller...

har koll på lekar o spex, skall bara styra upp det hela och handla lite tillbehör...

Har dock ingen som helst aning om vad jag skall ha på mig!!!! Men allt klär väl en skönhet ;)

men just nu går all energi o tid åt altanbygget, Robert sliter all sin tid med att gräva och bända och jag får coacha, hejja och sköta marktjänsten.

Men snart har han sin efterlängtade inglasade altan, och är han lycklig så är jag det!!

1 kommentar:

  1. Du får väl spara lite jobb till svärmor oxå!! !Jag har tagit ledigt på fredagen!!! Du behöver inte göra allt själv!!!! Kram kram

    SvaraRadera