söndag 13 september 2009

Med rött nagelack i armhålan

Satt och målade naglarna och tjejerna kom genast och ville minsann ha nagelack dom med. Målade ett svagt rosa och tänkte, visst det är väl ok. Då gick Nelly o hämtade ett knallrött och lillasyster var snabb att haka på.
Målade dem och efter lite bök klarade jag det riktigt galant.
Så snart Nova var klar med sina hör jag bara henen säga goooooooooshål!! och körde ner de nymålade naglarna i min armlåla och vevade runt. NEeeeeeeeeeeej skrek jag och drog ur armen. Du kan väl inet stooppa handen i goshålet när du har nagelack heller?? (irriterad och totalt opedagogisk) Varpå Nova lägger sig ner o gråterhysteriskt och säger att hon inte vill ha nagelack läängre.

1 kommentar:

  1. Vet du varför Nova inte får rött nagerlack då jag är barnvakt???????

    SvaraRadera