måndag 28 september 2009

känsliga läsare varnas (innehåller skryt)

Nog för att jag visste det redan men i helgen fick jag återigen bevisat för mig, vilka underbara ungar jag har.. så kloka, fina och kärleksfulla.

Novas fina kommentar: Hon sitter o tittar på bilder i Jessikas mobil och ser ett kort där jag tittar surt mot kameran... - mamma, arg där? - Ja mamma är arg där.
- Då måste vi krama mamma!! Så gulligt att om man ser nån som är arg så ger man den en kram så blir allt bra.

Nellys fina kommentar: Vi läser en Bamsetidning och vargpappan hade inga pengar att köpa julklappar till sina barn, så han rånar tomten på alla julklapparna. Nellys kommentar: - Men varför gjorde han det? om han inte hade pengar hade han väl kunnat göra några fina saker till barnen. Sen kunde mamman hjälpa barnen att göra nåt till pappan och pappan hjälpa barnen att göra nåt till mamman!!
Man blir sååååå stolt!! DOm måste väl ha fantastiska gener....

1 kommentar:

  1. Det är klart att dom har fantastiska gener........undra vem dom brås på?????....

    SvaraRadera