måndag 7 september 2009

dagens i-lands problem

Sitter o kollar runt på olika hemsidor för att hitta de optimala höstskorna för tjejerna. Det är så svårt nu den här mittemellantiden. Tycker ibland på mornarna att det blir för kallt med gympaskor och vinterkängorna kan man ju inte dra på dom ännu. Hopplöst när det är 4 grader på morgonen och upp till 20 mitt på dagen. Sen så skall de vara sköna, fukttåliga, lätta, slitstarka, praktiska, tåla smuts och får inte vara för svarta. PUST! Nelly vägrar ju ta på sig saker som inte är tjejiga.

Har iaf förberett mig med att jag har ritat av tjejernas fötter på ett papper så jag kan ta det med mig när jag sen skall bege mig ut och hitta skor.

Det är väl lika svårt som det är för mig att hitta kantareller...

Uppdatering: Hittade skor!! Ett varsinna par Ponny blink! rejäl lite varmare gympasko med kardborre och tål viss väta. Att de dessutom är i rosa toner och blinkar när dom går, gör att jag tror och hoppas att de kommer att gå hem hos tjejerna.!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar