tisdag 20 oktober 2009

slutspurt

Har inte skrivit nåt på länge nu, det har varit fullt upp från morgon till kväll.. Nu är det bara några dagar kvar tills att jag fyller 30!! Planerar in i det sista, men nu är jag mest inne i ett hektiskt skede då allt skall falla på plats. det skall röjas, städas pyntas bakas och handlas det sista. Har bara en tur till affären kvar. Färskvarorna som jag skall köpa på fredag. Musiken har jag koll på, maten känns under kontroll. Skall betala nu på fredag bara. All dryck o snacks står i källaren. JAg vet knappt hur mycket pynt o grejer jag köpt det visar sig när jag blockar upp alla påsar och kartonger jag fyllt källaren med under den senaste tiden. Det enda jag inte riktigt har koll på är vad jag skall ha på mig!!! Det har jag inte riktigt haft tid att tänka på, och det är ju rätt viktigt. Känner man sig inte fin så blir det jobbigt. Tur att man har världens bästa lillasyster som är båda frisör och makeupartist och har en garderob som man kan låna plagg i om det krisar. Gjorde impackning på löshåret igår så hon kan göra nya fina lockar i det.

Idag har jag varit ute och spanat doppresent till Mollie och har nästan bestämt mig för vad det skall bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar