torsdag 8 oktober 2009

16 dagar kvar....

Nu börjar det närma sig dagen D, har lyckats få svar från alla utom en. Har fått ett Nej och en extra så det kommer att bli jättebra. I morgon skall jag beställa maten. Just nu är det verkligen mycket som snurrar i mitt huvud, dekorationer, bålrecept, skarvsladdar och massa annat. Längtar så tills det är dags och allt är klart. satt och började med låtlistor till musiken och hade jätteroligt. Insåg att det fanns hur många låtar som helst med Jenny i titeln. Tur att man inte jobbar som festfixare på heltid för detta två fester jag ordnat detta året är mer än nog vad jag mäktar med. Vill ju inte stå där och ha missat nåt. Ser otroligt mycket fram emot den här dagen. Att kunna festa och ha roligt en helkväll tillsammans med alla jag tycker om.


Viktminskningen går åt h**vete känner mig mer uppsvälld än nånsin blääääääää

2 kommentarer:

  1. Klart att det ska bli överaskningar, gullet!!!

    SvaraRadera
  2. den här bloggen gillar jag! you go girl.
    /h bjerneby

    SvaraRadera