tisdag 24 januari 2012

Spenderbyxorna på


Jag tycker om att gå i äffärer på lunchen och småhandla lite. Ibland gör jag fynd och ibland blir det dyrt. Men oftast är det till barnen jag köper de dyrare sakerna och när det gäller mig själv så resonerar jag att det duger med detta. Men efter att ha tittat på mina nötta skor bra länge nu så smet jag in på skoaffärn, lockades av reaskyltarna och tänkte som vanligt att då kan jag passa på att unna mig något.

Men efter att ha provat flertalet kängor, och kom fram till att jag ville ha ett par bruna så provade jag ett par. Svindyra!! men så tänkte jag vaf*n, varför kan jag inet unna mig det!!! Sagt och gjort, jag köpte skorna.

Sen sprang jag upp på sportaffären och köpte rejäla skidsockor till Robert och barnen, Nova fick en ny fleecetröja och leggings, allt på REA.

1 kommentar: