onsdag 2 november 2011

Ett stort steg

Nelly har i natt för första gången sovit borta utan att det varit tillsammans med släkten. Hon har alltid velat och våndas men nu när det var övernattning på fritids med klassen så var hon redo. I veckor har hon längtat men kvällen innan så började hon grubbla och oroa sig. Försökte uppmuntra henne på alla sätt och försäkrade henne om att det skulle gå bra, och att blev det för jobbigt skulle jag hämta henne om det så var mitt i natten.

Hon for iväg och i morse när jag frågade henne hur det gått så svarade hon.
- Det var inge roligt, jag och E kunde nästan inte somna på hela natten, och på morgonen saknade jag er jättemycket! Men jag försöker nog igen nästa år!
Jag är så stolt, det var ett stort steg för henne, min lilla sköra prinsessa.

1 kommentar:

  1. Vilken tjej!!! Så stor och så duktig.
    Förstår att Ni är stolta.

    Kram Affi

    SvaraRadera