fredag 11 november 2011

Cancer

ett otäckt ord, det smyger sig på en och förändrar livet på ett stort antal människor i samma sekund som man upptäcker det. Visst går vården framåt men fortfarande så drabbas alldeles för många människor alldeles för tidigt i livet. Kan lätt räkna upp ett 10-tal jag känner som har eller har haft det på ett eller annat sätt. Nu har det hänt igen, en människa mitt i livet som lämnar sin mor och son kvar, frågandes varför?

Inget man kan göra för att skydda sig...

Har sagt det många gånger innan men säger det igen, ta vara på livet, fokusera på det positiva och gläds av det lustfyllda. Man vet aldrig när det är för sent...

Nej nu skall jag inte grubbla mer utan glädjas av mig underbara familj, mitt jobb, mitt hem, min hälsa och dessutom så är det fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar