måndag 15 mars 2010

Längtar...




.. till fjällen. Vill ha semester och bara njuta och ha det bra.
TYvärr visar väderrapporten mulet och snöfall men jag hoppas innerligt att det hinner slå om. Bara några dagar kvar...

2 saker oroar jag jag mig för dock:
- hur jag skall hitta dit, då Robert skall sova i bilen upp efter nattskiftet.
- Hur jag skall klara av att vara där en vecka utan att gå upp 10 kilo i vikt...

Men det sägs att 90% av all oro är obefogad, så jag kör väl bara 4 mil fel och går upp 1 kilo....

2 kommentarer:

  1. du och jag kan powerwalka varje dag för nu kan du inte skylla på att du är ensam med barnen! längta inte för mycket till fjällen för dag 2 kommer du vara så trött på mig så du längtar hem. puss

    SvaraRadera
  2. Du kanske bara åker 1 mil fel och går upp 4 kg...men det skulle väl inte göra nåt heller, huvudsaken är att ni hittar rätt och bara njuuuuuuuuuuuter!!! Kram

    SvaraRadera