onsdag 31 mars 2010

April april...

I tre års tid så har jag och Nelly haft som tradiotion att ringa på första april att lura släkten... Första året när hon var liten och oskyldig var nog den gången vi lyckades bäst. Då ringde hon och väckte släkten och sa att Bea hade rymt, och att alla skulle komma och leta..

Förra året så ringde hon bl.a till Min mamma och sa att dom hade stängt fjällen och att vår skidsemester var inställd och till Åke att de sagt på tv att all bärs var slut.

I år var även lillasyster med, hon ringde bl.a till farmor med försälld röst och sa:
- Hej du har vunnit en biiiiiiil, du har vunnit en biiiiil!!!

Jag och Nelly hade iaf väldigt skoj när vi tjuvlyssnade.

1 kommentar:

  1. Ja gissa vad glad jag blev av att bli lurad i morse!!! Men jag hörde inte att jag hade vunnit en bil...men jag hörde Nelly i bakgrunden som sa.." Säg april april, säg april april"...Dessa underbara ungar!! Längtar att få träffas i morgon!! Kram

    SvaraRadera