fredag 7 oktober 2011

Ljuset i tunneln....




Mitt drömmål jag hade med denna Viktresa känns inte alls ouppnårligt!
Endast vid ett tillfälle sen jag startade har siffrorna på vågen varit desamma under en vecka. Ni som aldrig har varit överviktiga fattar inte hur det känns.
Bara känslan att kunna ha på sig kläder utefter vad man tycker är snyggt och inte behöva tänka på att det skall täcka där, hålla in där och vara slappt där.... Nu kan jag ha på mig ett par tajta jeans utan att behöva ha en stor topp som skyler den massa som väller upp över jeanskanten.

Har inga som helst tankar på att bli SMAL SMAL utan mitt mål är att vara där jag var innan barnafödande och tröstätande. Jag vill känna mig fin... känna att jag inte behöver begränsa mig. För MIN skull!! Det är jag värd!!

3 kommentarer:

  1. Du är superduktig!! Det här är ditt år!

    SvaraRadera
  2. JAPP!! firade idag att jag nått mitt andra delmål (10% viktminskning) med ett par nya smaljeans i strl 36!!!!

    SvaraRadera
  3. Du är ju jätteduktig söta vännen!!!!! puss o kram

    SvaraRadera