fredag 28 oktober 2011

i måååål....


Nu har jag nått det sista av de tre mål jag satt upp när jag efter semestern ställde mig på vågen och insåg att det var hög tid att verligen göra något åt saken.
kom på mig själv i går i sängen att ligga och stirra på magen som äntligen var platt!! Byxorna som jag hade för två månader sedan är alldeles för stora, de jag köpte för en månad sedan är pösiga, och den senaste toppen jag köpte var i small och byxorna i strl 36. Jag är så stolt över mig själv.

Skall fira detta i kväll med att gå på ölfestival och hälla i mig kalorier, och för att det inte skall bli för snurrigt så har jag ätit jättemycket idag. Man måste ju leva och unna sig att ha roligt ibland. Och den chocken min kropp får i dag av alla kalorier får jag ta tag i morgon....

För jag vet att jag kan!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig! Jag är stolt över dig! Jag önskar att jag var lika duktig som dig!

    SvaraRadera