torsdag 12 november 2009

zappoholist javisst!!!

Hej jag heter Jenny och jag är beroende. Jag är zapp-beropende. Kan inte titta på tv utan att ha fjärrkontrollen i handen. Får nästan panik i kroppen om någon annan tar den ifrån mig. Kan inte se på ett program utan att undra om det möjligtvist finns något annat som är bättre, vill inte riskera att missa något. Detta gäller även om jag ser på ett program som jag verkligen gillar. I reklampauserna passar jag på att kolla runt, kolla text-tv och läsa nyheter. Har även kommit på mig själv att detta bettende även smittat av sig på mig då jag lyssnar på radion. Finns det nån bättre låt på nån annan kanal? Och så fort det blir trist reklam så byter jag. Undrar om det finns någon stödgrupp för detta???

1 kommentar:

  1. Ja du Jenny, ska vi starta en stödgrupp!!! Jag är ju lika dan!! Hej jag heter EvaMarie.. jag är en zappoholist......

    SvaraRadera