söndag 8 november 2009

Fars Dag


Så har man firat fars dag. ´Frukost på sängen med paket och teckningar. Nelly hade ritat en jättefin svampbob teckning och Nova hade ritat hmmm ja nåt annat vackert men hon fick till sin namnteckning vilket är imponerande. Senare på kvälen lagade vi farsdagsmiddag med potatisgratäng köttbit och pepparsås, det gick hem hos pappa Robert. Vi var även förbi min pappa och uppvaktade honom med strumpor och choklad. Och Nova ville aldrig gå hem, hon tyckte vi kunde åka så hon fick stanna kvar hos morfar.

Lyckades dessutom hitta plånboken, det var så skönt!!! efter att ha drömt om spärrade kort att legat vaken och funderat på vad som hänt så mitt emellan dröm och fantasi såg jag den ligga under en kyrkobänk. Så fort de låste upp kyrkoportarna i morse så gick jag in för att leta. Vad låg där in under en bänkrad mot kanten om inte min plånbok... Det kändes nästan religöst... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar