fredag 27 november 2009

önskelista

Har nu pratat med Ingrid och allt har gått bra, så skönt. Det känns som om vår kvot för elände är för länge sedan fylld så nu får det inte hända något mer.

Det jag önskar inför det nya året.

1 Att min familj och alla mina nära och kära får må bra och hålla sig friska
2 Att Nova skall sluta envisas med att hon skall ha blöjor
och klara av att sluta med napp
3 Att mamma skall få ledigt från jobbet så vi kan åka till fjällen.
4 Att pappa skall hitta något bra ställe att bo på och att han skall må bra
5 Att Ingrid & Henrick skall bli bra i sina ryggar
6 Att Eva skall hitta en snygg, rik och händig karl
7 Att J & J skall bli vänner och komma överrens för den lillas skull
8 Att Johanna skall få plats på salongen efter skolans slut
9 ATt Jessika skall få ett bra jobb och få frid och fröjd hemma

+ Att det blir fred på jorden och att alla får leva lyckliga i alla sina dagar...

1 kommentar:

  1. Tack älskade vän, ja det är min enda önskan oxå att vi alla får vara friska och vara tillsammans!!! Det är viktigare än allt annan i hela världen!!!!! Men det där med rik o händig karl...???? Va fasen hittar jag honom??????? Då får du allt hjälpa till!!!! Ha ha /Kram vännen!!

    SvaraRadera