tisdag 3 november 2009

tristdag


Tiiiiiiiiiisdag, måndagskänslan sitter fortfarande kvar, det känns som evigheter kvar till helgen. Det blåser och småregnar ute och är Noveber kan det kännas tristare? Tur att jag har mina underbara ungar som sprudlar av lika mycket energi varesig det är tisdag eller lördag. Jag har en fantastisk man som väntar med middagen på bordet när jag kommer hem. Och när små juvelerna sover och Robert tänt en skön brasa så kan jag njuta av en helkväll på kanal 5. Unga mödrar, Vänner, Ugly Betty och Desperate Houswifes!!! Jag myser varje gång när jag får ta del av livet hos Bree, Susan, Katherine och de andra på Wysteria Lane... det finns ett ljus i tunneln.

1 kommentar:

  1. ja du det finns så mycket att njuta och glädjas åt, de små tingen i vardagen!!!! Jag har ju er också, alla mina barn med sina familjer!! Det kallar jag för njutbart!!! kram

    SvaraRadera