fredag 2 november 2012

Bloggtorka

Har inte skrivit på länge, dels för att det känns som att det är ingen förutom Sigge som läser min blogg och dels för att det inte hänt så mycket. Eller kanske snarare för mycket, det är mycket Innebandy, vardag med jobb och hushållsarbete. Men vi har firat Halloween och som den Höglundska traditionen säger så skall det firas med läskig mat.

Johanna och jag har startat operation
KOM I FORM TILL JUL!

Vi har helt olika taktiker, startade i måndags och har båda fått riktigt bra resultat efter bara några dagar. Men nu kommer helgen och då gäller det att avstå från frestelserna.

VI KAN, VI VILL och VI SKA!!

4 kommentarer:

  1. JAG läser din blogg....varje dag!!! Så nu är det dags att sätta fart på bloggande!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag läser oxå din blogg! Tycker det är roligt att följa dig. Skrattar och gråter med dig!
    Kramar Affi

    SvaraRadera
  3. Tack, då skall jag se om jag hittar lite inspiration :)

    SvaraRadera
  4. OK. Då tittar även jag in då och då för att se om det finns något intressant. :D

    SvaraRadera