lördag 13 oktober 2012

Min fetish

Jag har en svaghet för nya revolutionerande städprodukter, kan gå i butikerna och flukta bland rengöringshyllorna. Älskar spraflaskor, rengöringstrasor och skurmedel.

I freags kom jag hem med en hel kasse produkter och kunde inte bärga mig tills jag kunde få sätta igång. Jag hatar att dammsuga och sortera men att gnugga och gno det är ett rent nöje. Så när fredagstacosen var uppäten och köket såg ut som en bomb hade slagit ner och sprutat majs och chips överallt så satt jag igång.

På med radion, hällde upp ett glas vin och putsade och fejjade tills köket luktade simhall och mitt hem glänste.


Nu ett dygn senare är det lika mycket skor och kläder kastade i hallen, leksaker utspridda i huset och papper och pennor på bordet. Men det är iaf rent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar