onsdag 24 oktober 2012

Drömmer ibland...

... om att någon gång i livet starta egen firma. Det är roligt att leka med tanken om att hela dagarna syssla med det man gillar mest. Att formge och designa och dessutom kunna jobba hemma. Just nu sitter jag och tänker på ett företagsnamn. Men det jag faller mest för är ett namn som en fd kollega hade på sin firma. Hon hette också Jenny, eller Jennie.. och därför så passar namnen så bra även på "min firma"

Men det kan jag ju inte sno... eller?? Hennes firma hette Jenial design, och jag har fastnat för Jennyal design. Men det kanske bara är jag som har hakat upp mig på ett namn som bara jag tycker är bra. Eller vad tycker ni???

Än så länge är det bara drömmar och fantasier och långt från verklighet, men hjälp mig med ett bra namn, så jag kan drömma vidare...



Andra förslag:
J reklam
Jennys reklam
Design by Jenny
Design by J

1 kommentar: