fredag 12 oktober 2012

Helg på intågande

Nu är det inte långt kvar tills att det är helg igen. Inget speciellt planerat, maken jobbar och inte ett enda kalas. Det skall bli väldigt skönt. Mina förväntningar är skyhöga,

drömmer om:

Tjejerna och jag är ute i trädgårdenoch gör höst, går in tänder en brasa, flickorna är sams och jag hinner röja lite i mitt eftersatta hem. Jag bjuder maken på god mat när han vaknar efter nattskiftet och kan sitta med ett glas vin vid brasan.

VAd som troligvis händer:
Flickorna blir osams direkt när de vaknar, surar och smäller i dörrarna, väcker Robert som i sin tur blir sur för att han inte får sova. Ingen vill vara ute med sin mamma och räfsa löv utan de kivas i stället inne om vilkens tur det är med darorn. Jag hinner på sin höjd tvätta en maskin och dammsuga mitt eftersatta hem och maten faller inte familjen i smaken.


Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Men gumman!!!!Svärmor kommer en helg....så kan vi bara myyyyyyyyyysa du o jag!!! Och jag lovar.....vi kommer i alla fall att vara sams!!!Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det får du gärna göra, men då får du inte vara ute och slarva med kompisar halva natten som sist ;)

    SvaraRadera