fredag 28 maj 2010

Den som gapar efter mycket...

Efter att i smyg ha drömt om en karl som inte är rädd för att såga och snickra. Men jag har tänkt att man kan ju inte få allt. jag har en man som är min bästa vän, en fantastisk pappa, han städar, lagar mat och spelar gitarr som en gud. Så att han inte är vidare händig är väl nåt man får ta. Men de senaste dagarna har han satt igång snickrat och gjort saker jag inte trodde var möjliga.
Detta har resulterat i att man inte sett röken av honom, han är ute från att han kommer hem till jobbet tills att det är läggdags, det går inte att nå honom hemma och ikväll när vi har bernledigt har han vigt hela helgen till att måla...

Så nu när jag har en komplett perfekt man så har jag förlorat honom.. suck!!

1 kommentar:

  1. Oj...va roligt!!! Visste jag inte om sonen min!!!!! Ha en trevlig helg!!! Kram

    SvaraRadera