måndag 10 maj 2010

Denna helgen i skrytform

Lika onöjd jag var förra söndagen med den helgens insatser.
Lika supernöjd är jag över denna. Trots att Robert jobbade precis hela helgen och jag fick sköta barnen och all ordinarie marktjänst helt själv så fick jag en hel del uträttat.

Syrenhäcken är gallrad och klippt, allt ris är bortforslad, veden är staplat och den torra är flyttad, hammocken är hemma och ihopmonterad, bullar är bakande, grillpremären är gjord, ungarna har sprungit på barnkalas, golven är nytorkade och rena, sängarna är nybäddade med sommartäcken, tvättkorgen är minskad och havrebollar är bakade.

OK jag erkänner.. jag hade fulld med hjälpredor både stora och små, TACK Allihopa det gjorde vi bra!!!

1 kommentar:

  1. polkagrisbollar om jag får be. jag måste ta patent.

    SvaraRadera