onsdag 12 maj 2010

Hot MAMA

I alla fall enligt de som är 60+ och har ett utseende som skvallrar om att de nog inte har alla hemma.
Idag var det andra gången på kort tid som jag fått komplimanger av främmande karlar på stan. Första gången var det en man utanför äldreboende som sa Hej fina flicka!!, vad grann du är!!
Idag var det en man på motorcykel som stannade farmför mig och frågade om jag ville följa med "på en sväng"? Först fattade jag inte om det var mig han talade med, och om det var någon jag kände. Nej en vilt främmande karl men några extra kilon och en tandrad som inte mött en tandborste det senaste decenniet. Jag log och tackade nej till åkturen.

ja ja man får vara glad över det lilla :)

1 kommentar:

  1. Nej nu tror jag att Robert får låsa in dig!!! Karlarna är ju galna.......puss

    SvaraRadera