onsdag 2 juni 2010

tiden går...

Känns som igår när "lillebror" kom. Nu har det redan gått tre år och lilla Nova är så stooor, iaf om hon får bestämma själv. Nu på fredag skall hon åka på semester själv, utan mamma, pappa och storasyster. Vilket hon ser fram emot otroligt mycket, den enda som oroas är som vanligt jag.

Idag fyller kusin ELin hela åtta år och vi skall över och fira henne. Första gången jag träffade henne var när hon låg i sin mammas mage och jag skulle för första gången fräffa Roberts släkt över en påskmiddag. Jag var nervös under färden dit men togs emot med öppna armar, värre var det för Robert, vars storebror tyckte att det var hemskt Roligt att berätta om alla pinsamheter Robert gjort i sitt liv. Men jag blev inte bortskrämd så det gick ju bra iaf.

1 kommentar:

  1. Sicken tur Jenny att vi inte skrämde bort dig....då hade jag ju inte haft dig som den omtänksamma sonhustru jag har idag!!! Kram

    SvaraRadera