onsdag 9 juni 2010

Älskar så det gör ont!




DÅ båda tjejerna har fått förmånen att åka på semester själva utan mamma, pappa och syster har man insett snabbt hur tomt det är utan dem! Just nu är Nelly i finland och kommer hem på fredag. Tittar in i hennes rum på kvällarna och säger godnatt och berättar att jag älskar henne.. till ett tomt rum!!

men jag vet att hon har det underbart där och njuter i fullo, lika underbart som Nova hade det när hon var iväg ensam förra veckan.

Inte klokt att man kan älska andra människor så fruktansvärt mycket!!!

2 kommentarer:

  1. du har väl i 8743 dagar vetat om att man kan älska en annan människa så mycket?

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig Jenny...jag älskar alla mina barnbarn så det värker i hjärtat!!! Jag vet hur det känns...........kram

    SvaraRadera