onsdag 1 augusti 2012

SUSHI

Minns första gången jag smakade... jag var 19 år och följde med mina arbetskamrater till det nya sushihaket i stockholm i närheten av vår arbetsplast. Mina kollegor var lyriska det var så gott!!! Själv så klarade jag inte av att få i mig mer än en halv bit. Fattade inte hur någon kunde tycka att det var gott!!! 95 kr kostade det. Och på vägen tillbaka till jobbet stannade jag och köpte en korv på 7-eleven.

Men men tiden har jag inte bara lärt mig att tycka om det, utan jag blir lika lyrisk som mina kollegor var då.

Igår passade jag och Robert på att testa det nya sushihaket som öppnat i grannkommunen. OJ vad gott det var. Den middagen som skulle bli romantisk då vi var barnfria resulterade i stället i två glupska sushilovers som smaskade och åt i en väldans fart. Men gott var det och jag går gärna dit igen

http://www.sushilovers.se

1 kommentar:

  1. Det kan ju vara riktigt romantiskt med sushismask!!!!!!

    SvaraRadera