torsdag 16 augusti 2012

jag hjärtar bröllop

Tycker att det är så roligt att gå på bröllop, det är de bästa festerna. Alla är så glada och uppför sig som man skall göra. Att gifta mig med Robert var en fantastisk dag, älskar att vara gift.

Så det är kanske inte så konstigt att jag nu inför mammas bröllop sitter timtal på olika bröllopsforum för att få tips på de bästa sångerna, pysslen och tips. Idag på lunchen var jag och köpte en tapetrulle som jag skall göra små strutar och fylla med ris till alla gästerna i kyrkan.

Festprogrammet är i princip klart, har skissat och fnulat på en del överraskningar som jag skall sammanställa.

Åååh det skall bli sååå roligt!!

2 kommentarer:

  1. Idag när jag satt på jobbet slog det mig rätt som det var att det snart finns två Karin Binning i byn ( om dom ska välja att heta de så klart ) :) Ska bli riktigt spännande! kram

    SvaraRadera
  2. Ja det sägs ju att män väljer kvinnor som liknar sina mödrar :)

    SvaraRadera