måndag 20 augusti 2012

coola brudar

Idag for vi iväg för att hitta kläder till det stundande bröllopet. Tjejerna skulle ha en varsin klänning, Robert en kostym och jag skulle komplettera mitt 50 kr fynd med en kavaj och skor. Tjejerna fick prova en riktig "brudnäbbsklänning" I siden småblommigt med knytband och tyll, Nova var nöjd men Nelly rynkade på näsan och sa att det var inte hennes stil. Vi letade vidare..... sen hittade de gemensamt ett par klänningar som fanns i svart och korall. De var sköna coola, glittriga och tjejerna lyste upp. Sen fann de matchande metallictights och for till provrummet. Jag gav med mig... för det är bättre att de har något de trivs i och ett plagg som man kan använda vid fler än ett tillfälle innan de växer ur dem. Sen gick de loss bland vuxensmyckena och hittade halsband och armband och de var hur nöjda som helst.

Robert hittade dessutom en kostym, jag ett par sköna snygga gröna pumps med matchande kavaj.


Slutet gott allting gott!

1 kommentar:

  1. Härligt och så roligt med en fin fest där hela familjen kan vara med och deltaga. Förstår att tjejerna kommer att glittra på alla sett och det är roligt att de får känna sig fina hälsningar Kristina

    SvaraRadera