tisdag 14 februari 2012

Bröllopsdag



Idag är det alla hjärtans dag OCH min och Roberts bröllopsdag.
Jag fick ett underbart fint armband av min kära man i morse. Ett Laila Bagge, Rock by Sweden. Han vet vad jag uppskattar min fina man.

Av mig fick Robert en manick som man har för att få perfekt ljud i instrumenten. Vet inte vad det kallas men visste att han ville ha en sådan. När han uppnade paketet sa han först artigt: -Åh tack så mycket.... eeeh vad är det för något? -Det är ju en sån du har när du intonerar basen. Då sken han upp. -ÅÅÅÅH TACK!!! Jag trodde det var en pulsmätare eller nåt.

Slutet gott, allting gott!

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart armband!!! Ett riktigt Kärleksarband!!! ligger mycket kärlek i det där!!! ha en fin dag/kväll med mycket kärlek!!!! Älskar er !!! Puss

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, vi hade det toppen.PUSS PUSS

    SvaraRadera