onsdag 8 februari 2012

Äntligen

Vill inte ropa hej ännu, men nu känns det som om jag äntligen har hittat ett läkemedel som ger effekt och som jag kan leva med. Efter att ha provat en massa olika läkemedel och huskurer för min mage som vägrar samarbeta så har det nu gått två HELA dagar utan symptom. Ett hallelulja moment infinner sig och jag mår hur bra som heslt. Känner mig lätt, frisk och vacker! Än så länge har jag inte vågat ta på mig vad som helst på morgonen utan har fortfarande ett "säkerhetsplagg" Man vet ju inte om IBS-magen slår, inte så roligt att man helt utan förvaning får en gravidmage och man får otroliga magsmärtor.

Det jag nu tar är ett par droppar som man tar 20 st 3 ggr om dagen. De innehåller 31% alkohol och enligt det finstilta så fanns det inga dokumenterade tester hur man på verkas av bilkörning utan man fick göra bedömningen själv om man kunde köra. Alkoholister, ammande eller gravida skulle inte ta preparatet. Det låter ju lite oroväckande men så länge jag känner som jag gör nu så kommer jag att fortsätta.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för droppar? Skulle också behöva något mot min mage.

    SvaraRadera
  2. undrar oxå vad det är för droppar för jag lider oxa av IBS.

    SvaraRadera