torsdag 19 maj 2011

Tre trötta tjejer..

... var det som skulle bege sig till skola, dagis och arbete i morse. Den yngsta av oss hade svårt att sova i natt. Hennes lilla kropp hade svårt att komma till ro och ju tröttare hon blev där mitt i natten destå mer ledsen , förtvivlad och rastlös var hon. Hon grät och väckte Nelly, jag och Robert hade ännu inte somnat. Nästan två timmar tog det innan alla sov gott. Sen när klockan ringde i morse så smög jag upp, Nelly kom ner efter en stund med trötta ögon och vi gjorde morgonbestyret i slow motion. Nova fick sova in i det sista och gå till dagis utan frukost. De äter ju där kl 8 och hon protesterade inte.. Hon var nog för trött för det. Hennes ögon var svällda och jag informerade personalen om att humöret nog inte skulle vara på topp.

Ikväll far tjejerna till Söderbärke och jag och Robert får fixa med det sista inför morgondagens party!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar