måndag 23 maj 2011

30-års kalas!!

Fas 1, där var det mat och mingel, fick beröm för buffén och vill tro att gästerna menade det och inte bara var artiga.
Fas 2, Lekar. Jag tyckte iaf att det var väldans skoj, även om det var rätt svårt att pricka mackor i rosten i vinden. Lite svårt var det även att förstå att en charad av fågeldansen skulle vara Bert Karlsson.
Fas 3 allsång på altanen, alla sjöng med hjärtats lust förutom Roberts bror som såg både chockad och nästan lite skrämd ut. Eva sjöng med så vackert även om hon ibland inte kunde varken text eller melodi.
Fas 4, "efterfest" i vardagsrummet. Robert och Jimmy testade olika polis/brottargrepp på varandra, denna underhållningen passade storebror bättre du han gillade att se när Jimmy spände sina biceps. Sen blev det någon form av bootcamp med kvastar och sopborstar... Vet inte riktigt vad som hände där.. Men jag blev trött och gick och la mig.
Robert var iaf lycklig och hur nöjd som helst och det var det viktigaste.
Nästan hela släkten var på plats och solen sken.

Det tuffaste för mig nu blir att försöka övertyga Robert om att det inte är nödvändigt att ha en liten minikyl med öl på altanen....

1 kommentar:

  1. Ja det var en jättetrevlig kväll!!! Jag bara älskar att leka...du vet ju att jag aldrig blir vuxen!!!!!
    Jadå. bilden har jag hittat i kameran!!! Jag ser ut som en riktig tyngdlyftare!!!!! Där ligger sönerna i lä........
    Tack för en härlig födelsedag!!!! Puss o kram

    SvaraRadera