tisdag 9 februari 2010

vardagslycka

Nu är vi tillbaka efter en fin helg i stockholm. Hotellet var jättefin, god mat och lyckad shopping. I alla fall för min del, Robert hittade ingenting till sig. Men man är mör i kroppen efter allt promenerande. Känner mig lite bättre i ryggen så att jag vågade tom att träna igårkväll. Det gick rätt hyfsat men visst känns det i kroppen att man inte tränat på flera veckor. Benen var väldigt tunga och flåsade redan på uppvärmningen. Tjejerna hade en bra helg med mormor, skridskor på både lördagen och söndagen och fiskbullar på menyn. Hela köket var fullt med en massa pyssel. Men den bästa överraskningen märkte jag inte förrän Nelly sa åt mig. Titta i pyssselådorna mamma... Jag öppnade och det var ett hallelulja moment. Lådorna som jag i över ett år varje gång suckat och tänkt, det där skall jag ta tag i NÅN DAG!! Var i perfekt ordning. TAck snälla mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar