torsdag 18 februari 2010

Ett riktigt fynd!

Äntligen har jag bytt handväska, min trotjänare sedan länge har för länge sedan sjungit på sista versen. Hittade en snygg praktiskt sak på den lokala väskaffären som både innehöll en massa småfack och var tillsräckligt rymlig för att förvara matlådan i på väg till jobbet. Jag visste att någonstans hade jag ett presentkort från den affären och trots min totala avsaknad av ordning på mina saker så hittade jag det. Det resuterade i att jag endast behövde betala 100 kr för väskan. Igår tog jag och rensade ur min gamla och slängde allt skit och i fodret hittade jag 54 kr i olika myntvalörer. Tillsammans med en massa tuggummin, hårspännen, reflexer, pennor, läpptift och ett halvätet godishalsband. Så nu kan man säga att endast betalade 46 kronor för väskan. och det är inte illa

1 kommentar:

  1. Kände att det var lite släktdrag i det här inlägget. Det var en kort historia som blev för lång. Jag väntade länge på poängen. Nu kastade jag några av mina dyrbara minuter på stunt. Skärpning!


    <3

    SvaraRadera