söndag 6 maj 2012

Typiskt Jenny

Var helt övertygad om att i Mercedesen bakom mig på väg till jobbet tillhörde en släkting till mig. Tyckte mig känna igen konturen av hennes frisyr och att reg numret stämde. Det enda som fick mig att fundera var att det såg ut som att det var fler än en person i bilen. Men min tankte var att det var svågern som var med då det såg ut som en rakad kille. Jag började glatt signalera och vinka. Gav mig inte förrän personerna i bilen vinkade tillbaka. Och så fortsatte det hela vägen till Fagersta. Men när vi kom fram till första rödljuset så inser jag att personerna i bilen bakom som var tre till antalet var tre män, han som körde i page och de andra två rakade med svarta solglasögon. Fick lite lätt panik när jag ser att de fortsätter att följa efter mig. Tycker att de ser läskiga ut och att tror nu att de följer efter mig för att de tycker att jag lockat med dem till något. Pulsen går snabbare… men så åker de rakt på i rondellen när jag svänger vänster.. jag pustar ut.

1 kommentar:

  1. Men Jenny då....du är ju gift!!! Men ...jag blir inte förvånad ha ha ha....Är det inte nog med att du kör vilse.....??Puss

    SvaraRadera