tisdag 27 mars 2012

kärlek

-Mamma ska vi leka?
- Men mamma måste ju diska och plocka undan och sånt...
- Men stackars mamma, jag kan göra alla tråkiga vuxensaker så kan du få ha roligt.

Underbara unge!! Nu har jag och Nova tillsammans diskat och röjt efter middagen, plockat och hängt tvätt.

- Mamma visst var det roligare nu när vi gjorde det tillsammans???

Det fick mig att minnas tillbaka på den tid när jag fick säga nej till Nelly ofta pga foglossning när jag väntade Nova. Då sa Nelly; - Jag önskar du kunde stoppa in bebisen i min mage så jag kunde ha ont så fick du slippa. Då kunde jag inte fatta hur ett barn kunde vara så omtänksamt. Och nu har jag två.

Är så stolt och lycklig över mina flickor.

1 kommentar:

  1. Jag med....är lycklig över mina flickor och den lilla prinsen med!!!!!!!!!!

    SvaraRadera