tisdag 20 mars 2012

Hipp hipp hurra, för min kära mamma idag!

Du är den människa i världen som jag ser mest upp till. Du har lärt mig att våga stå på egna ben, våga testa vingarna,och gett mig en trygghet i att jag alltid kan komma hem tillbaks till dig. Du har lärt mig att vara ödmjuk mot människor, att behandla de jag möter med respekt. Du har gett mig en kreativ ådra i form av konst och skådespeleri som jag har haft otrolig glädje utav. Du har gett mig bollkänsla och uppmuntrat mig att idrotta. Idag spelar vi i samma volleybollag och det är veckans höjdpunkt. Du har gjort mig påhittig och nyfiken och jag delar din förmåga att komma på många idéer. Men framför allt har du lärt mig att bli en bra mamma. Är jag hälften så bra mamma till mina döttrar som du varit för oss då är jag nöjd.

Älskar dig lilla mamma!

2 kommentarer:

  1. Jenny, tack för dina fina ord. Jag vet inte om jag är värd allt detta men jag blir jätteglad när du känner så här. Jag beundrar dej och ser upp till dej jättemycket. Du är en perfekt mamma - tänk på alla kärleksramsor du får från Nova - Lycka!!

    SvaraRadera
  2. Men JAG då mamma! Beundrar du inte mig då vaaaa! Jag har ju kapacitet!

    SvaraRadera