onsdag 28 december 2011

Nu är glada julen slut slut slut....

Och jag måste säga att det var den bästa julen på länge. Jag har alltid en förmåga att stressa upp mig och förstora upp allt så det hela slutar med att jag är ett nervvrak när vi är framme vid dopparedagen. Nej det blev en lugn och härlig jul, alla var nöjda och glada. Även om en del av mig bär sorg då delar av familjen inte deltar av olika anledningar, så är det något jag hela tiden får jobba med... fokus på det bra.... rensa bort det dåliga!!!

Vi han även med lite vuxenfest. Annandagsfest på hotellet i byn. Vi var uppklädda till tänderna och passade på att roa oss. Även om jag måste erkänna att jag några timmar innan satt i mysbyxorna och var ganska omotiverad så var det riktigt roligt.

Nu väntar det några dagars vila, äta "vanlig" mat och ladda batterierna inför årets sista fest. Nyårsafton! Men det blir en betydligt lugnare tillställning än annandagen.

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar