onsdag 27 april 2011

saker jag skäms över del III

- Jag gillar att titta på Bigbrother, det har t.o.m. hänt att jag spelat in det om jag missat ett avsnitt.
- Jag har värdens oreda i hemmet på alla ställen som man inte ser vid första anblicken. tex i garderober, tvättstuga, källaren.
- Jag kan inte få en normal blomma att överleva, de blommor som finns i vårt hem har verkligen förtjänat det. Skyndar mig att vattna snabbt när jag vet att svärmor skall komma så jag inte får "skäll".
- Jag försöker vara nyttig, men så fort barnen har somnat och det inte finns några vittnen så går jag i skåpen efter godsaker.
- Innehållet i min handväska, där hittar man allt från botten fylld av smulor tabletter, tuggummin till isskrapor, papper, extra strumpor, hårspännen och hårborstar.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha.....jasså du...tycker du att svärmor är en riktig ödla.....ha ha..!!! Inte behöver du skämmas över något inte!!! Du är så bra som du är ....duger jättebra som en av mina fina sonhustrur!!!kram

    SvaraRadera