onsdag 7 april 2010

Nu tror jag att jag har lagat den!!

Med beteckning på troooooooooooor. Efter åtskilliga installationer så kom jag fram till att det var batteriet som spökade. Valde att plocka bort batteriet och kör endast med sladd och det går huuuur bra som helst!! (peppar, peppar). Men i min iver att prova alla olika kommandon och knappar jag inte hade koll på så lyckades jag med kosntycket att tängenterna skrev fel. Tryckte jag på i kom det en femma, punkt blev komma m.m. m.m. Det resulterade i att jag inte ens kunde söka på support för jag kunde inte skriva det jag ville... Efter mycket om och men så kom jag på att om jag tröck på fn när jag skrev de nedslag som var fel så funkade även dessa. Sen kunde jag lätt beskriva mitt problem och söka på nätet. ABrakadabra så hittade jag rätt trollformel för att få ordning på siffrorna. Just nu känne jag mig hur stolt som helst. På jobbet lyfer jag ju bara telefonen och slår ett kortnummer så är det en kille som fixar datorn. Men nu fick jag vara min egen support. (Klappar mig själv på axeln.)

I övrigt har det varit barngympa idag och det var stor dramatik bland föräldrarna när ett av barnen spydde på golvet.... da da da daaaaa (skräckmusik) Är det dags nu igen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar