tisdag 13 april 2010

minnen från en tid för länge länge sen...

När jag i helgen gick igenom en massa lådor i källaren hittade jag en plastmapp innehållande en massa dagboksliknande papper jag skrivit för 10 år sedan. Det var riktigt underhållande, och en sida fick mig att skratta högt och minnas tillbaka.

" Idag när jag klev på bussen så satt psykot där, jag satt mig längst fram för att slippa se honom. Gick av bussen där framme och gick med raska steg till kontoret några meter framför. Sen kom han in på mitt rum och frågade om jag var arg på honom.
- Arg? jag har tom sagt upp mig från jobbet för att jag ALDRIG mer vill se dig! Så kan du vara så snäll och lämna mig ifred!"

Hahaha tänk att jag var så tuff som 20-åring, så hade jag nog aldrig vågat säga idag.

Jag hade nästan förträngt den killen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar