måndag 11 januari 2010

undrar vad som är värst..

Träningsvärk eller bakfylla???
Vaknar man bakfull en söndag så vet man ju att man har en tuff dag framför sig men att nästa dag så känner man sig som vanligt igen. Men när man vaknar en söndag med värk i precis hela kroppen, blåslagna ben och dessutom en huvudvärk pga vätskebrist så är det riktigt tufft. När det nu gått två dagar och jag fortfarande känner mig som om jag har nackspärr och blivit överkörd och påbackad av tåget så är det inte utan att man tycker synd om sig själv.
Visst är det skönt att bli påmind av att man faktiskt har magmuskler, för det gör fruktansvärt ont bara man skall sätta sig på en stol. Men det var tom nästan omöjligt att med mina armar dra barnen ett par km på bobben.

Vet inte hur jag skall motivera mig för att spela volleyboll ikväll igen....

1 kommentar:

  1. då är det nog bättre att du super istället för att träna i fortsättningen!

    SvaraRadera