tisdag 26 januari 2010

Populärmusik vad är det?

I flera dagar har jag hört Nova gå och sjunga Hejla hejle hejla. Funderat så vad det är hon sjunger på.. är det nåt från dagis, nääää. Vem har lärt dig sången då?? - Vet inte, hejlaaaaa hejlaaa. Jag fattar ingenting.

Sen häromdagen när vi satt i bilen så kom det en låt med Beonce (eller hur hon stavar). Och då hörde jag från baksätet.

Hejlaaaaaa hejlaaaaaaa från en stark liten stämma. Jaaaaaahaaaaaaaaaa tänkte jag.

Dagens tråkigaste: Min onda rygg som jag satt självdiagnosen " Falsk ischias" Det gör så ont att jag inte vet vad jag skall ta vägen. Tror inte att det var så bra att spela volleyboll igår :(

Dagens roligaste: Att min NYA mobil vaknat till liv efter kaffeduschen. Den gamla blev ju diskad av min lilla hjälpreda.

1 kommentar:

  1. BeYonce, Jenny! Hur kunde du glömma Ypsilon? Om du är snäll så kan du få min massage som jag ska få av Martin för att jag klippte honom. Eller så tar jag den själv för jag är rätt öm jag med! ;)

    SvaraRadera