måndag 14 december 2009

ekorrhjulet snurrar snabbare...

Så har man överlevt ännu en helg. Fredagens shopping gick riktigt bra!!! vi betade av hela listan sånär som på en ny mobil till mig. Nova var ju snå snäll och diskade min mobil en dag så den är nu helt död!! Har för tillfället Roberts 100 åriga Nokia men den duger ju att ringa på så länge innan jag hittar en mobil jag vill ha.

Lördagen var det riktigt party Svenne fyllde 76 så det var förfest, krogen och efterfest och allt var klart till kl 17. Inte illa :)

Om jag var stressad inför julen innan så är det INGET mot vad jag är nu... jobbar jobbar jobbar till den 23:e i helgen jobbar robert hela helgen vilket innebär att det inte blir så mycket gjort med 2 hjälpredor som river fram snabbare än jag får undan saker. Kvällanrna framöver är det fullt upp men avslutningar och uppvisningar på gymnastik och musikskola. Den 22:a skall vi fira Åke som fyller 60, den 23.e får jag ca 20 vänner hem på Glöggträff och den 24.e kommer hela släkten och firar jul. Robert har dessutom nattvecka så antingen är han på jobbet eller så sover han och vi skall vara så tysta som möjligt.. SUCK! Nyår vågar jag inte ens tänka på ännu...Är det försent att boka en sista minuten och smita ifrån alltihop???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar