måndag 21 december 2009

Dan före dan före dan...

Känner mig lite som om jag skulle vara i dvala... orkar inte vara glad eller ledsen, känna eller tycka. Känner mig mest likgiltig. Fredagens begravning var riktigt tuff. Att en människa går bort så ung och lämnar efter sig en dotter på ett år. Det är så jävla orättvist!!!
Lördagen och söndagen försökte jag hinna med så mycket som möjligt, vi bakade julgodis, städande, tvättade och slog in paket. Ikväll väntar den sista högen av tvätt som skall in i garderoben. Var ute idag på lunchen och kompletterade de sista klapparna insåg igår att det var lite orättvist fördelat mellan tjejerna.

I morgon vankas det 60-års kalas direkt efter jobbet och på onsdag kommer mina vänner hem på glöggfest. Sen är det julafton och släkten kommer. Robert har jobbat hela helgen och har nu några nätter framför sig. Önskar jag kunde stanna upp och njuta men jag orkar faktiskt inte...

nej en sista minuten över jul vore inte helt fel....

1 kommentar:

  1. Kära vän, ta nu och koppla av lite grand...det ordnar sig ändå till jul!!! Kramen

    SvaraRadera