fredag 28 mars 2014

Fredagsfeeling


Efter att ha länt mig villrådig och nästan deppig ett tag så känns det mycket bättre idag. Hade ett bra samtal med chefen igår så jag känner mig stärkt. Solen skiner och det är fredag. Många bra faktorer.. Dessutom så har jag beställt ett par nya glasögon, de blev visserligen mycket dyrare än jag hade tänkt. Men nu har jag bestämt mig och ser fram emot att de skall bli klara.

Ikväll skall min snälla mamma gå med barnen på teatermusikal. Trollkarlen från oz med Markoolio och Tobbe trollkarl, enligt recentionerna skall den vara ruggigt bra, och jag är säker på att barnen kommer att få en toppenkväll. Då min kära man jobbar så innebär det att jag kommer att vara själv hemma, något som i princip aldrig sker så det skall bli riktigt skönt.

Dessutom är jag och vågen mer sams än vad vi varit på mycket länge.

En riktigt bra fredag helt enkelt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar