torsdag 16 januari 2014

Nystart

Igår var jag på gymet igen efter åtskilliga veckors uppehåll. Sjukt jobbigt var det. När jag efter semestern för sjuttielfte gången bestämde mig för att få en bättre hälsa så var jag såååå peppad!! Lyckorus av bara tanken av att det skulle bli av. Och jag var duktig pressade mig hårdare vecka för vecka.. Sen i november blev jag sjuk och träningen blev mer sporadisk och nu hade jag inte satt min fot där sen mitten av december. Jag fick dra ner på vikterna på flera av maskinerna och det var med ångest jag tvingade mig dit. 

Men jag gjorde det, nu gäller det bara att få igen rutinerna och lusten så att även musklerna kommer igen. 

Intalar mig själv att det spelar ingen till hur många gånger man misslyckas, bara man fortsätter att försöka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar